Yritys
Centero tarjoaa täsmäaseet työasemien ja mobiililaitteiden hallinnan haasteisiin! Centero on keskitettyä päätelaitehallintaa tehostaviin ratkaisuihin erikoistunut asiantuntijayritys, jonka palveluja hyödyntävät IT-palveluntarjoajat ja organisaatioiden IT-yksiköt ympäri maailmaa.
vuotta kokemusta sovelluspaketoinnista
%
Asiakastyytyväisyys
työntekijää
työasemaa palveluiden piirissä
paketoitua sovellusta
%
henkilökunnan omistama

Hannu Laitinen
myyntimies
Puh. 010 397 4205
Hannun tehtävänä on parantaa asiakkaan organisaation tietoturvaa ja vähentää päätelaitteiden ongelmia. Myyntimiehen työpäivä koostuu asiakkaiden kontaktoinnista, palaverien vetämisestä ja palvelusopimusten laatimisesta. Hannun mielestä parasta työssä ovat tyytyväiset asiakkaat, jotka ovat parantaneet organisaationsa tietoturvaa, säästäneet työaikaa ja rahaa Centeron ratkaisujen avulla.
Katso mitä tämän IT-myynnin palkkasoturin toimenkuvaan kuuluu »

Timo Ruuska
myyntimies
Puh. 010 397 4209
Timo tekee työtä sen eteen, että asiakkaat voisivat keskittyä kehitystyöhön sekä omiin pääosaamisalueisiinsa. Uusasiakashankinta ja asiakkuuksien hoitaminen tarkoittaa Ruuskan mukaan ratkaisujen miettimistä IT-ylläpidon ja loppukäyttäjien parhaaksi. Kunnianhimoisen myyntimiehen nälkäinen asenne ja paikka yrityksen pelinrakentajana motivoivat työssä asiakkaan työajan ja arjen vapauttajana.
Katso mitä tämän asiakkaita auttavan gladiaattorin toimenkuvaan kuuluu »

Kimmo Pitkänen
KV-myynnistä vastaava asiantuntija
Puh. 040 054 5567
Kimmon tehtäväkenttä kansainvälisen myynnin parissa koostuu uusien markkinoiden kartoittamisesta, lupaavien asiakkuuksien ja kumppanien löytämisestä, kaupanteosta sekä yhteydenpidosta olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Laajasta työnkuvastaan huolimatta Kimmolla on aina aikaa asiakkaiden kuuntelemiseen, oli kyse sitten käytännön asioiden ratkaisusta tai palvelukehitysideoiden vastaanottamisesta.
Katso mitä tämän myynnin supersankarin toimenkuvaan kuuluu »

Teemu Tiainen
asiakassuhteiden, markkinoinnin ja myynnin erikoismies
Teemun vastuualue kattaa markkinoinnin, myynnin, asiakassuhteet ja palvelut. Käytännössä erikoismies toimii linkkinä asiakkaiden ja palvelukehityksen välillä. Erinomainen asiakaskokemus toimii lähtökohtana laadukkaiden palveluiden ja tuotteiden kehittämisessä, markkinoinnissa, myynnissä ja asiakaspalvelussa. Teemun tehtävänä on taata paras mahdollinen asiakaskokemus kaikille Centeron asiakkaille.

Juha Haapsaari
IT-asiantuntija / toimitusjohtaja
Juha vastaa yrityksen johtamisesta, henkilöstöstä ja osaamisen kehittämisestä. Toimitusjohtajan hommien lisäksi hän kehittää sekä asiakkaitten IT-ympäristöjä että Centeron prosesseja ja toimintoja. Juha on parhaimmillaan ongelmien ratkaisemisessa, koska hän pystyy nopeasti hahmottamaan kokonaiskuvan asiakkaan IT-ympäristöstä ja valitsemaan sopivia prosesseja ja työkaluja asiakkaan eduksi.
Katso mitä tämän supersankareiden ylipäällikön toimenkuvaan kuuluu »

Aapo Kettunen
IT-asiantuntija
Järjestelmäasiantuntija Aapo Kettusen tärkeimpiä työtehtäviä ovat Centero Software Manager -käyttöönotot, sovellusten paketointi ja testaaminen, Office 365 -ympäristöjen ylläpito sekä pääkäyttäjätuki. Aapon mukaan parasta työssä ovat asiakkaan kiperän ongelman ratkaiseminen ja asiakkaan työtä helpottavat kehitystoimenpiteet. Asiantuntija nauttii työssään haasteista, joiden ratkomisessa on mahdollista oppia jotakin uutta.
Katso mitä tämän päätelaiteympäristöjen ninjasoturin toimenkuvaan kuuluu »

Tero Laukkanen
IT-asiantuntija
Teron päivittäisiin tehtäviin kuuluvat ohjelmistopaketointi ja siihen liittyvät selvittelyt sekä työjonojen seuranta. Hän on mukana myös asiakaspalavereissa ja Centeron oman toiminnan kehittämisessä. Tero kokee olevansa parhaimmillaan ongelmien selvittämisessä ja asiakkaan auttamisessa, esimerkiksi järjestelmien käyttöönotossa tai niiden kouluttamisessa.
Katso mitä tämän sovellusjakeluiden kunniasoturin toimenkuvaan kuuluu »

Tuukka Tiainen
IT-asiantuntija
Päätelaitteiden tietoturva-asiantuntijan tehtäväkenttää hoitavan Tuukan roolina on toimia eräänlaisena välimiehenä asiakkaan, myynnin ja kehityksen välissä. Työ sisältää muun muassa käyttöönottoja ja muuta asiakaspalvelua. Hän toimii välillä myynnin apuna teknisenä tukena asiakastapaamisissa ja osallistuu myös tuote- ja palvelukehityksen prosesseihin. Tuukan vahvuus on päätelaitehallinnan kehittäminen nimenomaan kyberturvallisuusnäkökohdista käsin.
Katso mitä tämän kyberturvallisuuden teräskouran toimenkuvaan kuuluu »

Janne Tjäder
pääkehittäjä
Pääkehittäjällä on vastuu Centeron kehityksestä, taloudesta ja tuotekehityksestä. Hänen tärkein tehtävänsä on kehittää kokonaisvaltaisesti yrityksen toimintaa. Sisäisten työtehtävien lisäksi Janne auttaa asiakasta automatisoimalla taustaprosesseja, mikä nopeuttaa asiakkaan saamaa palvelua ja minimoi inhimillisen virheen mahdollisuutta. Lisäksi Janne palvelee asiakkaita suoraan antamalla asiantuntevaa tukea niille, joilla on Centeron tuotteita ja palveluita käytössään.
Katso mitä tämän kehittämisen noitatohtorin toimenkuvaan kuuluu »

Teemu Myller
sovelluskehittäjä
Teemu auttaa asiakasta kehittämällä ja toteuttamalla erilaisia työkaluja asiakkaiden tarpeisiin, sekä välillisesti kehittämällä Centeron sisäisiä työkaluja, joiden avulla asiakkaiden palveleminen tapahtuu entistä paremmin. Jatkuvaa kehitystyötä tekevän sovelluskehittäjän työpäivä koostuu pitkälti koodin kirjoittamisesta sekä tietokantahommista.
Katso mitä tämän sovelluskehityksen super-sorsan toimenkuvaan kuuluu »

Joustava, palveleva ja rento
Emme ole iso IT-talo. Emmekä halua olla – ainakaan toimintatavoiltamme. Haluamme, että yhteistyö Centeron kanssa on asiakkaalle helppoa ja miellyttävää. Ainakin itse teemme töitä mieluummin mukavien tyyppien kanssa.